Jävla dator!

2010-01-21 @ 00:18:40

Ville bara berätta att jag är uppe 23:59 en vardagskväll/natt...huuuuur sjukt är inte det?! Jag somnar vanligtvis 9 och sover så länge som jag får.. då är alltså den stora frågan vad fan jag gör uppe såhär sent? Svar..Jag har setat framför datorn i ca 6 timmar och försökt ladda ner iTunes så jag kan starta min nyinköpta iPod. Men nej...installationen har stängts av när de har varit ca 30 minuter kvar och inte bara en gång heller utan 3 gånger (varje installation ska ha tagit ca 4 timmar, & ja jag vet att min dator är SEG)  och nu har jag en klump i halsen och känner att massor av krokodiltårar kommer att blöta ner hela skrivbordet...och till råga på allt så har jag världens jobbigaste mensvärk! Inte min dag...inte min dag.


Det här längtar man ju verkligen inte tillbaka till!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback