Fräääschh

2010-02-08 @ 20:05:26

Hej hopp!

Har duschat och fixat iordning mig för kvällen, känner mig super fräsch. Nu lyssnar jag på musik och messar med Niklas.
Har funderat över det här med bloggen, vill ändra designen men känner mig inte så säker på hur jag vill ha det och jag har inte dem rätta talangerna till att fixa ihop något apsnyggt, så ska försöka hitta någon gullig människa som kan fixa iordning bloggdesignen åt mig!

Och mitt i allt ihop så ska ni få veta två saker som de flesta inte vet om mig
1. Jag är B-E-R-O-E-N-D-E av Kenza & hennes blogg.
2. Jag har varit beroende av Kissie och hennes blogg men nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och insett vilket skämt det är att läsa hennes blogg!


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

hahha bra där missie att du tagit ditt förnuft till fånga, är stolt över dig!!!!! :D

2010-02-10 @ 19:55:49

Postat av: ROXANNE

ÅÅH SÅ STOLT JAG BLIR ÖVER DIG MALIIIN hihi pusssss

2010-02-11 @ 11:57:03
URL: http://roxannehevi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback