Imorgon smäller det!

2010-02-12 @ 22:56:07

Helluuuu!

Det är alltså kvällen innan Thailand!

Idag har jag hunnit att...
1.
Sola + fått solexem pga för mycket solning den här veckan (kliar som fan på tuttarna!)
2. Tagit bort löshåret vilket ledde till tårar i ögonen och bulor i skallen pga värdelös frisör!
3. Träffat underbara Niklas och sagt hejdå vilket var onödigt för vi ska träffas imorgon innan tåget går!
4. Ätit en marabou apelsinkrokant, vilket är helt ointressant för er att veta!
5. Dött av epilatorn så gav upp och tog hårborttagningsmedel som ledde till en allergisk reaktion vilket ledde till knallröda och svidande ben!

Och bara så ni vet... DET KLIAR!

Glömde även min ipod sladd hos pappa men ängel som han är så ska han skjutsa in oss till tågstationen imorgon och då tar han med sig sladden så jag kan lägga in alla nyta låtar på ipoden innan vi åker!

Det var allt för mig, klart slut!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

HEJDÅ MALON, HA DET UNDERBART DÄR BORTA!!

KOMMER SAKNA DIG HUR MYCKET SOM HELST!!!

ÄLSKAR DEJ!!! <3 <3

2010-02-13 @ 12:46:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback