13 januari 2010

2010-01-13 @ 19:24:46

Vaknade som en trött stock imorse. Ville inte göra något annat än att ligga kvar och vila under mitt varma täcke. Känner att jag börjar bli/är sjuk också, kanske någon biverkning av Hepatit A sprutan som förresten gick bra att ta igår, kändes inte alls.

Apropå ingenting så min tyska vikarie är en mardröm! I måndags som förövrigt var första skoldagen så gav han oss 15 glosor att kunna tills idag, jag tränade på dom och var berädd på att fixa det där förhöret idag men nix! Då har han bestämt att vi ska ha dom imorgon med 25 andra glosor, som vi fick idag! Och mitt i allt så har jag fått sömnproblem utav att ha vänt på dygnen på lovet. Jag är sjukt trött och vill helst gå och lägga mig men en liten mini röst i mitt huvud säger att jag måste plugga!

Slänger in en snygg bild på min lover-boy Paul Walker! Njuuuuuut!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback